Na severe Európy sa jeden nemenovaný veľký dodávateľ elektriny rozhodol riešiť dva problémy. Zákazníci nevedeli o ďalších aktivitách spoločnosti a vnímanie ich značky bolo skôr neutrálne resp. negatívne ako pozitívne. Pochopili, že je rozdiel medzi neutrálne vnímaným dodávateľom a obľúbeným dodávateľom. Spoločnosť sa rozhodla dať svojim zákazníkom nástroj na zníženie svojej spotreby, čím sa zároveň zníži vplyv výroby elektrickej energie na životné prostredie. Príjmy v tomto prípade môžu krátkodobo klesnúť, ale vzhľadom na narastajúci počet zákazníkov príjmy z dlhodobého hľadiska vzrastú.
Spoločnosť na základe týchto faktov poskytla skupine 10 000 ľudí mobilnú aplikáciu pomocou ktorej si zákazník mohol monitorovať svoju spotrebu v reálnom čase. Dôležitá bola vizualizácia spotreby a míňania reálnych peňazí. Aby to bolo, čo najzaujímavejšie vniesli do danej mobilnej aplikácie prvky súťaživosti. Susedia, zákazníci sa pretekali, kto ušetrí viac a zároveň boli za to odmeňovaní. Výsledkom tohto projektu zákazníci ušetrili, čím vzrástla ich spokojnosť. Radikálne sa zmenil vzťah existujúcich zákazníkov k danej spoločnosti. Zvýšil sa počet nových zákazníkov. Obe strany sú spokojné.